Pirelli Diablo Supercorsa SPV4

A DIABLO Supercorsa V4 (ez a teljes név, ahol a V4 a negyedik sorozatot jelenti) a futófelület mintázatát, összetételét, szerkezetét és profiljait tekintve egy teljesen új termék elődjéhez, a DIABLO Supercorsa V3-hoz képest. A DIABLO Supercorsa mind az SC versenyverzióban, mind az SP versenyreplika változatban a Pirelli sportos DNS-ének legmagasabb megtestesülése, köszönhetően rendkívül magas és sportos teljesítményének, vagy egy szóval összefoglalva – sebességének.

A DIABLO Supercorsa SP V4, ahol az SP rövidítés a „Sport Production” rövidítése, a DIABLO család valaha volt legsportosabb utcai abroncsa. Összehasonlítva az SC változattal, a DIABLO

A Supercorsa SP megfelel az általa felszerelhető járművek minden hatósági korlátozásának – például a sebességindex követelményének (W) –, és kevésbé érzékeny a hőmérsékletre, valamint gyorsabban melegszik fel és több futásteljesítményt biztosít. a vegyületeket. Ez az abroncs azoknak a versenyzőknek készült, akik szeretik a sportot nem csak a pályán, hanem az úton is. Ebbe kétségtelenül beletartoznak a szupersport utcai kerékpárok tulajdonosai, amelyekből a Superbike World Championship motorok származnak, de a pálya szerelmesei is, akik egy utcai legális gumit szeretnének, hogy a pályára lovagolhassanak, ahelyett, hogy utánfutóra kellene rakniuk a kerékpárt, és azt is hagyja, hogy köröket fordítsanak a pályán anélkül, hogy gumikat kellene cserélniük.

A DIABLO Supercorsa SP V4 jelentős előnyöket biztosít a versenyzők számára:

Kettős keverék elöl és hátul is a maximális tapadás érdekében dőlésszögben és a kanyarokban kitűnő tolóerőért, valamint a megfelelő futásteljesítményért.
A legújabb generációs szerkezetek, amelyek a keverékekkel összhangban működnek az optimális teljesítmény érdekében mind az úton, mind a pályán a nyomás egyszerű beállításával.
Az SC változatéval megegyező profilok egyszerű vezetést és maximális reakcióképességet biztosítanak.
A futófelület mintázata megegyezik az SC-vel, az új villanómintázat középen megszakadt egy sikló területtel a simább tolóerő érdekében bármilyen dőlésszögben és egyenletesebb teljesítményért.
Futófelület minta

A megszakított FLASH kialakítás javítja a vízkiszorítást és a talajjal érintkező felületet.
A síkos szakasz, ahol a mintázat megszakad, hatással van a futófelület merevségére, csökkentve a horony deformációjának kockázatát, és jobb tolóerőt biztosít bármely dőlésszögben.
A futófelületen a villanómintázat iránya követi a pályán való haladás során tapasztalt oldalirányú erő irányát, egyenletesebb és egyenletesebb teljesítményt biztosítva, valamint csökkentett bemelegedési időt.
A váll első, barázdák nélküli része nagyobb érintkezést biztosít a gumi és az útfelület között, félúton és egészen ferdén is, hogy nagyobb tapadást biztosítson a kanyarokban
A váll teljesen síkos külső része javítja a tolóerőt extrém szögekben
Profilok

Ugyanazok a versenyprofilok, amelyeket a Superbike Világbajnokságban fejlesztettek ki, a DIABLO Superbike slick abroncs és a Pirelli sorozat többi negyedik generációs hipersport abroncsa esetében.
Több sugarú profilok a hirtelen irányváltásokhoz, míg a sima vállrész jó tapadást és kiemelkedő vonaltartást biztosít a kanyarokban.
Az első profil javítja a kezelhetőséget, csábítja a versenyzőt, hogy korábban dőljön be a kanyarokban, megkönnyítve a gyors irányváltást. Kivételes stabilitást biztosít a dőlésszögben a megnövelt érintkezési felületnek köszönhetően.
A hátsó rész ugyanazt a mintát és hasonló geometriát követ, mint az első, hogy biztosítsa a készlet szinkronizált teljesítményét.
A DIABLO™ SUPERCORSA SP V4 gumiabroncs-peremét úgy tervezték, hogy maximális teljesítményt nyújtson mind a közúti abroncsnyomás, mind a pályahasználati nyomás mellett (2,3 bar elöl / 2,1 bar hátul forró gumikkal). A DIABLO SUPERCORSA SP V4-et pontosan az abroncsnyomás csökkentésének lehetősége különbözteti meg egyértelműen a Pirelli hypersport termékcsalád többi abroncsától.
Szerkezet

A V3-as elődjéhez képest az új V4 új anyagokat használ, például szélesebb keresztmetszetű szerkezeti zsinórokat, amelyek nagyszámú, egymásba fonott textilszálból állnak, hogy nagyobb merevséget és jobb ütéselnyelő képességet biztosítsanak az abroncsnak.
Az SP változatban minden méretnek megvan a maga szerkezete, amelyet az optimális teljesítmény érdekében finomítottak, kombinálva az adott mérethez tartozó profil szélességével, a keverék arányaival és a futófelület mintázatának elrendezésével. Ezenkívül az SP felépítése utcai használatra optimalizált, így az autópályákon egyenes vonalú hosszú távolságokra is
Vegyületek

A DIABLO Supercorsa SP V4 kettős keverék elöl és hátul is.

Első:

Az első DIABLO Supercorsa gumiabroncs, amely két keveréket kapott elöl.
Elrendezés központi és alapkeverékkel, párosítva egy második keverékkel a gumiabroncs vállán.
Az alapkeverék, amely a gumiabroncs teljes profilját lefedi, és az aszfával érintkezve kerül elő

Hátsó:

Az első részhez képest ennek lágyabb a középső összetétele és szélesebb az oldala, de továbbra is ugyanaz az alapkeverék, mint az első, támasztva a két keveréket az aszfalttal érintkezve.
A központi vegyület 100%-ban korom, és széles hőmérséklet-tartományban történő hatékony működésre van optimalizálva, mivel tapadást és gyors felmelegedést biztosít különféle körülmények között.
A vállakon ugyanaz a keverék, mint az elöl, tehát SC3, a kanyarokból kijövő maximális erő érdekében.
Az alapvegyület, amely az aszfalttal érintkező két vegyület alatt található, 100%-os korom összetételű, és úgy lett kialakítva, hogy a lehető legjobb módon működjön együtt a másik két vegyülettel, így hőstabilitást és jobb érzést biztosít az aszfalttal. lovas.

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás